čtvrtek 25. února 2010

HISTORIE : 2003


Letos asi poslední historický fota, další rok si nechám až na příští zimu.
rok 2003 byl už dost zajímavej, zásadní věc byla hala v Jiříkově, kterou objevil Roman a posléze ji vošefoval a mohli jsme díky němu jezdit i v zimě a zadarno a navíc jsme si tam mohli dělat co chcem. Pak jsme si tam  šéfli i osvětlení a to bylo dokonalý. Začli jsme tak hrotit triálek na překážkách, co tam v podstatě už byly, jen se to trochu upravilo, tohle se jen tak někde a někomu nepoštěstí, prostě dokonalý!!!!!
A protože jsem se na podzim seznámil se Spacemanem a klukama z Liberce, nemohlo to dopadnout jinak, než že si k nám do haly přijel v zimě sám Space pojezdit, to byla pro nás teprve pocta! :-) Podíval se tam několikrát a nafotil tam i pár reklamních fotek, který se pak opravdu v reklamách objevily. Roman jezdil na rámu po mě a docela mu to šlo, když to Space viděl, napadlo ho, že by mu mohl pomoct a tak mu půjčil svůj vyřazenej rám, to byla pecka, rám o Space!!!! Roman byl šťastnej a bobře motivovanej a začal do toho pořádně šlapat. Z jara jsme zkusily i první závody ČP ve speed trialu v Hradci, taky dobrá zkušenost a motivace, dopadli jsme docela dobře - průměr. Fotky ZDE a ZDE.  Takže jsme si dali i další závod ČP v Olomouci, to už byl Roman na vojně a zrovna v Olomouci zase náhoda jak kráva. Dokázal se tam dostat s kolem, ale nebyl moc vyježděnej tak si závod nedal. Mě to tenkrát docela sedlo a i přez problémy z kolem jsem vybojoval 4. místo v hobíkách. Roman pak přijel pojezdit do haly ale nebyl ve formě, jak dlouho nejezdil a dorasil si koleno, vazy atd... docela hnus. Ale dal se do kupy, jezdil chvíli i z otrézou jen manuály, nemohl pokrčit nohu takže nic jinýho nešlo, docela frdel:-) pak v Olomouci mohl na vojně jezdit s Damjanem Siriškim kterej tam bydlel, Další důležitá věc byla, že k nám přijel udělat reportáž  Dirtbiker, když ještě vycházela rubrika Rodná Hlína. Nafotili jsme fotky ve sk8 parku v hale a na Papiku na lávkách a v lese. To číslo mám doma, nafotil jsem to ZDE. A ještě jedna událost, která stojí za to. Na Pahorkáči, což je maraton horskejch kol, jsme měli exhibici se Spejsem a Herbym a povedla se maximálně, jedna z nejlepších. Do tý doby jsem jezdil na Black Horsu, po Exibičce sem pořídil rám AGang u Brabčáka, kde jsem zatim dělal jen brigády. Dost mě posunul a myslim že v tuhle chvíli jsme byly na vrchu, co se týče street trialu, pak se to začlo ubírat spíš do freestylu, ale to je už na jindy. Jinak v týhkle době jsme natočily i pár videí, který tady jsou taky.

                                                                 original foto z haly                  reklama v knížce encyklopedie

GALERIE:  
velkej výběr ZDE
Spejsova exhibice v LBC ZDE  
Jiříkov Street  ZDE 
LBC Dirt ZDE 
LBC Street ZDE  a  ZDE 


              
VIDEO:
Roman v hale, tady si dával zle


Já a PéŤa Hauer v LBC

Žádné komentáře:

Okomentovat