neděle 12. dubna 2009

První Velký Ježdění na Jedlovce

Ufff to byl den ani nevim co mám napsat, no prostě fšecko, vlek fungoval, přijelo asi 50 rajdrů, počasí nejlepší, jezdilo se do nekonečka, trať se vyjezdila do nový podoby, tošku budeme muset zamakat a opravit klopky vymlátila se z nich hlína, takovejhle nápor trať ještě nezažila.
Přijela si potrénovat i Helenka Kurandová, pořád ji to hezky jezdí i přescesťák si dala což je dost. Dokonce stará páka Péťa Němců si přišel zajezdit i z bolavejma zádama, líp se jezdí než chodí:-)
Ještě z posledních sil jsem dodělal video co jsem natočil podél trati a pro dnešek končim mám dost.


Zatim tu mám tuhle Galerii od Toma Burika, časem by měla bejt ještě další od Jirky Němečka



Honza: "V Krupce mi Franta Mrázek měnil těsnění v devadesátymosmym a teď to vychčije"



NHCR DH Jedlová 09 Trénink from Lukas on Vimeo.

8 komentářů:

  1. docela mě sere, že sem nemoch jet taky, ale zdraví hold nedovolilo, ale příští tejden jedu určitě, tak zatim. Pavlik

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Vole to by taky Hanz ten volej moch někdy vyměnit ... 10.000 km v mogulu mám, že mi hrozí výtok vím :o))) MKR

    OdpovědětVymazat
  3. Lukáši, od Toma Burika pro příště bude "od BuřTa"! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. mooc pekny video luky sem ani nepostrehl zes to tocil od shora dobrá práce kluku no a ta helmet kam no nevim musime tu trat nak upravit aby to tak neskakalo dyk tam neni nic videt nebo ses klepal strachy jaky jsme jely cocky ale to asi ne vid

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a abych doplnil délku tratě, tak by měla být dle tacháče 1,1 km ;-)

    TB

    OdpovědětVymazat
  6. Jo dýlka se trochu odhadovala a hlavně se počítala od vrcholu což se nakonec nepojede takže teď těch 1,1km sedí, snad za rok vychytáme vlek až nahoru to teďka pro ty šutry nejde, to ale pak bude WC :-)

    OdpovědětVymazat
  7. mates ty woe dyk smě brzdil sou tam vidět jen tvoje záda jak sem byl nalepenej hehehe

    OdpovědětVymazat
  8. Lukas někomu dejchal na záda po včerejšim pojezdu na DM se ani nedivim !!!! Neměl jsem si začínat! Dávam novou brejk a těch 10 járů doženu :o))) MKR

    OdpovědětVymazat