pátek 13. března 2009

Péťova Historie DownHillu

Trošku se podíváme do minulosti na DH v letech 96 - 98, kdy byl Péťa na vrcholu a lítalo mu to dost dobře, v r. 98 byl celkově 2. v ČP v Mastrech . Nechal jsem naskenovat pár fotek co Peťa vyhrabal doma a je to docela mazec jak a hlavně na čem se jezdilo, přitom tratě jako třeba Klínovec a Špindl byly možná ještě krutější než dneska. Važme si toho že dneska je všechno k sehnání, dřív nebylo skoro nic a když, tak za neuvřitelný prachy a ještě to stálo za prd. Já jsem v týhle dodě začínal jezdit jenom u nás na papiku na 21 palcovim XC Authoru a o nějákym DH hard tailu za 15.000,- se mi ani nesnilo, protože takový kola u nás neexistovaly. Pamatuju jak si Péťa kupoval neuvěřitelnou DH vidli Kangaroo Tatanka 150 mm zdvih s kotoučovkou formula asi za 30.000,- a vytunil tak svoje kolo do neuvřitelnejch parametrů. Pak přišel Honza Horák z rámem Shark z blátivýho duralu se zdvihem 180 mm a tím všechny dostal. A já pořád na XC kole, ale dvojáky jsem si dával:-) To byly časy. GALERIE
Mám ještě připravený svoje fota od roku 98 a to je možná ještě větší sranda

4 komentáře:

  1. JJ :o) Taky bych ještě v archivu něco vykopal, ale když tak koukám na tu poslední fotku a matně vzpomínám... to poslal Peťa do věčných lovišť taky ve Všenorech! Ta trať má dobrý skóre zatím nejlepší na úmrtnost rámů :o))
    Jinak poctivejch 80 vepředu a vzadu ... na Kangáru bylo tenkrát 120 .... ta nostalgie :o)
    MKR

    OdpovědětVymazat
  2. jo jo 120 zdvihu a byls king, ještě jsem zapoměl napsat jak se na papiku pravidelně trénovalo skoro každej den od 5, honza hodil na křoví bílý prostěradlo péťa to z balkonu viděl a mazal na kopec, 12 tratí všechny vymlíkovaný jeden čas to jelo slušně

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden z mála dúvodů proč nejsou DHčkáři z Papikhillu žádný mejdla. Bejval to slušnej mazec.
    MKR

    OdpovědětVymazat
  4. Nebo že by z mnoha ???

    OdpovědětVymazat